donderdag 21 januari 2016

Werk In Uitvoering: Steampunk Scrapbook

Hallo allemaal

Vandaag de eerste post over mijn eerste nieuwe scrapbook project.
Het scrapbook gaat een combinatie worden tussen Steampunk en Gothic.
De meeste van jullie zullen wel weten wat Gothic is. En voor degenen die niet weten wat Steampunk is, klik maar eens op deze link.

Okay, dan het scrapbook zelf.
Voor zowel de voorkant, de achterkant en de binnenkant heb ik papier van Graphic45 gebruikt, uit de serie Steampunk Spells.
Het papier wat ik voor de voorkant heb gebruikt vond ik al zo mooi dat het eigenlijk zonde was om hier nog meer dingen op te plakken.
De enige embellishments die ik gebruikt heb zijn 2 kleine hoekornamentjes. Deze zijn afkomstig van Het Witte Luik, waar altijd leuke dingetjes voor een goedkope prijs te vinden zijn. Het sleutelgat en de sleutel heb ik vorig jaar al op Castlefest gekocht.



Voor de achterkant heb ik een mooi papier met luchtballonnen die een beetje aan pompoenen doen denken gebruikt. Ook hier 2 hoekornamenten van Het Witte Luik.


De rug van het boek heb ik bekleed met zwart papier. Zowel de boven- als onderkant versiert met een rub-on die lijkt op zwart kant. En 3 kleine postzegel-achtige plaatjes met Steampunk afbeelding.



Aan de binnenkant heb ik 3 verschillende papiertjes van de Steampunk Spells serie gebruikt. Het was nogal een gedoe om het papier mooi om de ringband heen te krijgen, maar ik vind dat het wel goed gelukt is.


Waarschijnlijk ga ik de binnenkant nog meer versieren, maar eerst wil ik alle pagina's af hebben en kijken hoe het staat als ze allemaal in het boek zitten.
Aangezien ik altijd graag aan verschillende projecten tegelijk werk zal ik niet alle pagina's voor dit scrapbook in een keer allemaal maken.
Dus iedere keer als ik weer een pagina af heb zal deze op het blog verschijnen.

Ik hoop dat jullie dit project leuk vinden.
Graag tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten