maandag 11 juli 2016

Werk in uitvoering: Steampunk Spells scrapbook album pagina 3

Hallo allemaal, daar ben ik weer eens een keertje.

Vandaag een nieuwe pagina voor mijn Steampunk Spells album.
Ik had deze pagina eigenlijk bedacht als derde pagina maar wilde hem graag maken. Dus nu moet ik nog even uitzoeken welke pagina als tweede gaat komen :-)

Ik wou eens een waterfall uitproberen. Na wat YouTube filmpjes bekeken te hebben ben ik maar gewoon aan de slag gegaan.



Ik heb 9 flapjes beplakt met een stukje papier en deze zo goed mogelijk onder elkaar geplakt.
Hier kunnen mooie kleine foto's geplaatst worden. Onderaan de pagina heb ik een kaart uit de collectie geplakt en deze kan gebruikt worden voor wat journaling.

Ik denk dat ik waarschijnlijk ook nog wel papiertjes op de achterkanten ga plakken.
Er zitten helemaal nog geen embelishments op de pagina, ook niet op de vorige, maar dat komt allemaal als alle pagina's klaar zijn.

Tot de volgende keer maar weer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten